Wednesday, September 12, 2012

Produk penjagaan rambut kelimumur / dandruff hair care product

Hi semua! Lama tak update blog.. Maaf la ye sebab busy je.. Ok pasal tajuk kat atas tu, sebenarnya saya ni ade masalah kulit kepala gatal dan dandruff yg agak teruk sebenarnya sampai berkuping2.. Huhu.. Tak tahu la kenapa tapi mama saya cakap dari saya lahir memang kulit kepala saya berkuping2.. Huhuhu.. Jadi saya pun dah tak tahan nak mengatasi masalah ini sebab gatal sangat! Saya pernah ke salon utk buat rawatan kulit kepala tapi x boleh la selalu sebab mahal
Kan tapi shampoo yang dia bagi sangat bagus! Warna pink hitam tak ingat pulak jenama dia.. Harga RM50 sebotol utk shampoo dan RM50 utk conditioner.. Agak mahal tp bagus.. Masalah saya berkurangan tapi lepas shampoo tu habis saya dah tak gi beli2 lagi sebab tak sempat nak ke saloon, malas, dan kalau pergi mesti saya nak buat treatment lain2 lagi jadi kena prepare duit banyak sikit.. Di pendekkan cerita, saya sekarang tengah mencuba head and shoulders shampoo dan conditioner.. Hari pertama pakai, best nya sebab dia rasa berangin dan segar je kepala ni.. Jadi saya cuci rambut 2 hari sekali, so far dah seminggu pakai saya rasa head and shoulder ni ok la sesuai untuk saya dengan harga yang lagi murah cuma saya perlu kerap cuci rambut maksimum tak cuci rambut 2 hari je kalau tak gatal balik.. Nak shampoo hari2 takut rambut gugur plak.. Hee.. Tp saya pakai head and shoulder yang baru shampoo untuk itchy scalp dan conditioner untuk smooth and silky.. Saya campur tu sebab rambut saya jenis kusut gak.. So lepas shampoo pakai conditioner tu rambut pun lagi lembut! So far saya berpuas hati! Saya bagi 4/5 bintang! ;) nanti saya akan update lagi kalau rajin ok?? ;) BE BEAUTIFUL LADIES!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.